|
INFORMACE ŠKOLNÍ JÍDELNY
Provozní řád školní
jídelny Kontaktní informace
Provoz školní jídelny
Provoz školní
jídelny se řídí
vyhláškami o školním
stravování, hygienickými předpisy a
vyhláškou o závodním
stravování. Jídelníček je
sestavován na základě zásad
školního stravování a
dodržování spotřebního koše
vybraných potravin. Základní předpisy
jsou k dispozici v kanceláři ŠJ.
Strávník má nárok na oběd,
jen pokud má předem zaplaceno. Dítě má
nárok na dotovaný oběd, pouze je-li
přítomno ve škole nebo ve
školském zařízení a
první den neplánované
nepřítomnosti - výdej do přinesených
nádob. Strávník má možnost
vybrat si z maximálně tří druhů jídel
ve dnech pondělí až pátek. Změna
jídelníčku vyhrazena.
Výše stravného
Od 1. září 2013 platí tato výše plateb:
Hrazení obědů
Identifikační karty
Záloha na kartu je 36,- Kč. Bez
karty není možné se
stravovat, pomocí karty a jejího
identifikačního
kódu si strávník
objednává nebo odhlašuje oběd a
prokazuje se u výdeje obědů. Odhlašování a přihlašování obědů
prostřednictvím karty ve snímači objednávkového počítače v jídelně - den předem Pokud
strávník nemá
přihlášen oběd, nelze mu ho vydat. Objednávky (výběr) menu
V případě
nabídky ze tří jídel je
možné
provést výběr maximálně na dobu, kdy
je stanoven jídelníček v nabídce. Jídelní lístek
Jídelní
lístek je vyvěšen v jídelně, u vchodu
č.1 do
školy a na webových
stránkách školy. Organizace výdeje stravy
Příchod do ŠJ provádějí žáci podle školního řádu za dozoru k tomu určených pracovníků. Bez dozoru nemají žáci do ŠJ přístup. Před vstupem si umyjí roce a postaví se do řady, v jídelně se chovají ukázněně, nehlučí a nepředbíhají se. Strávník si před výdejem stravy vezme tác a příbory. Polévky vydává na požádání kuchařka, družinovým dětem paní družinářka. Strávníci si berou jen tolik jídla, kolik snědí. U stolu se chovají slušně, společensky a mluví potichu. Z místa odchází, odnáší tác s nádobím na vyhrazené místo a zanechá místo čisté. Dojde-li k znečištění, strávník nebo dozor upozorní pracovnice a kuchyni a tyto znečištění uklidí. Z jídelny neodnáší nádobí ani nezkonzumovanou stravu. Žáci v jídelně poslouchají pokyny dozorů, vedoucí ŠJ a kuchařek. Po odchodu posledního strávníka pracovnice ŠJ zajistí uzamčení dveří a uzavření oken, zhasnutí světel. Připomínky ke stravování řeší vedoucí jídelny a ředitel školy.
Organizace provozu stravování
- vstup do ŠJ je dovolen v době od 11.30 do 14.00 hodin, žáci školy pouze v doprovodu dozorujících pedagogů po odložení věcí a přezutí v šatnách v přízemí - výdej pokrmů je od 11.30 do 14.00 hodin, uzavření jídelny ve 14,15 hodin - výdej neodhlášené stravy do přinesených nádob (pouze první den nemoci, další je nutné odhlásit) je od 11.30 do 11.40 – před příchodem žáků do ŠJ - při nepřítomnosti žáka ve škole není nárok na stravu, při neodhlášení stravy bude vybírána věcná a mzdová režie - pedagogický dozor je zajištěn ZŠ - strávník se přihlašuje do ŠJ podáním přihlášky na stravování a zaplacením stravného. - odhlášky obědů jsou den předem, v nezbytně nutných případech ráno do 8.00 hodin vyjma dvou stravovacích dnů před koncem kalendářního a školního roku
telefon, záznamník, fax: 235 51 73 07 E-mail (den předem): jidelna(zavináč)zskuncova.org
- každý strávník musí zakoupit kreditní kartu na výdej a výběr stravy a nosit ji denně na stravování. Pokud si kartu zapomene, musí jít do kanceláře ŠJ pro náhradní lístek s číslem vybrané stravy. Při ztrátě nebo znehodnocení karty je povinen si zakoupit novou.
Způsob platby
– vždy předem – sporožirem – zavést si u sporožirového účtu souhlas s inkasem k 25. běžného měsíce na základě dodaného čísla sporožirového účtu a vydaného variabilního symbolu dítěte a čísla sběrného účtu ŠJ, strávník je automaticky přihlášen na další měsíc /po oznámení neprovedených plateb je strávníkovi dodána složenka, kterou musí do 3 dnů uhradit a předložit/ – z ostatních běžných účtů o paušálem – zavést si trvalý příkaz k platbě k 20. běžného měsíce na měsíc příští na základě vydaného variabilního symbolu dítěte a účtu ŠJ, o inkasem – zavést si u běžného účtu souhlas s inkasem na základě dodaného čísla běžného účtu a vydaného variabilního symbolu dítěte a čísla účtu ŠJ, strávníci jsou po připsání platby na účet automaticky přihlášeni na další měsíc - složenkou – předložit zaplacený ústřižek /příp. kopii/ nejpozději den pře zahájením stravování /do konce měsíce běžného na měsíc příští/, jinak není strávník na další měsíc přihlášen - přeplatky stravného placeného ze sporožirového účtu a inkasem z běžného účtu se vrací po ukončení školního roku, z běžného účtu formou trvalého příkazu v lednu a červenci, platby složenkou se vrací v hotovosti při ukončení stravování v ŠJ
Problémy strávník řeší ihned v kanceláři ŠJ, menší děti s pomocí dozoru provozní hodiny v kanceláři ŠJ 7.40 – 8.00 hodin, 11.30 – 14.00 hodin.
Ukončení stravování – odchod z devátých tříd automaticky, ostatní během školní docházky neprodleně oznámit písemně ve školní jídelně.
Jídelní lístek je vyvěšen v jídelně, na vývěsce u vchodu do školy a na webových stránkách základní školy.
Provozní řád školní jídelny dostává každý strávník s přihláškou na stravování, případné změny se řeší na třídních schůzkách.
Ivana Táčnerová PaedDr. Pavel Petrnoušek vedoucí ŠJ ředitel školy
Další informace
Složenky na obědy v novém školním roce 2011/2012 se vydávají od pondělí 22. srpna 2011 v době od 8:00 do 14:00 hodin v kanceláři ŠJ (vchod do ŠJ přes nakládací rampu u kontejnerů). Při platbě inkasem ze sporožirového nebo běžného účtu je nutno nahlásit číslo Vašeho účtu nejpozději do 20. srpna 2011 (od 7.7.2011 lze i emailem)
Dozor ve školní jídelně zajišťují pedagogičtí pracovníci škol, rozvrh dozorů je vyvěšen v jídelně.
Všechny potřebné informace, odpovědi na Vaše dotazy, vyřídí vedoucí školní jídelny nebo hospodářka v kanceláři ŠJ nebo telefonicky. Uvítáme jakékoliv Vaše věcné připomínky k provozu ŠJ. Smluvně je zajištěno stravování pro pracovníky ZUŠ Stodůlky, OPPP Praha 5 a další.
|
|
|